söndag 18 december 2011

Viktigt meddelande!

Jag har kommit långt i ambitionen att lägga ut 365 foton i år, men så blev det ändå "hit men inte längre"... Jag väljer att lyssna till kroppen och att vara nöjd med 327 utlagda teman. Men jag vill gärna slutföra detta, så i min takt kommer jag ändå att göra det. För det ska vara roligt och inte bli ett stressmoment nu när året närmar sig slutet! Det gör ju inget att jag håller på till midsommar om så vore.
Julstök, inflammationer och nu ryggskott gör att jag tar en paus! Ni som vill titta in då och då hälsar jag välkomna åter!

3 kommentarer:

  1. Håller helt med dig att detta ska vara roligt annars ska man nog lägga ned allt.
    Jag tycker att detta har varit kul...
    en egen utmaning att få till foton...och oftast vill jag heller inte lägga in fotot om jag inte är nöjd med det.
    Så helt enkelt en egen utmaning...och en kul sådan.
    Och , ja jag tror nog jag hoppar på i nästa år igen...
    Men nu hoppas jag att du kryar på dig, ryggskott är ju bara så ont...
    jag har ju lite erfarenhet så att säga...
    två ryggop. och en steloperation...
    och svarta korpar som angriper med värken...

    Ta nu dina teman i den takt du hinner och få en riktigt trevlig helg.
    Titta in till min Rantamor-På Näthinnan om du har lust.

    SvaraRadera
  2. HELT rätt tänkt! Var rädda om er!

    SvaraRadera
  3. Absolut rätt....man gör precis i den takt man själv vill...eller inte alls ;-)) Man vinner inget första pris ;-))

    SvaraRadera